cazzy

Alla inlägg under september 2011

Av cassandra larsson - 30 september 2011 14:09

hej nu ska jag snart gå hem och äta sen så blir det att åka och pröva på innebandy ,gud vad gött det ska bli med sövmöra

Av cassandra larsson - 29 september 2011 19:06

hej jag har svårt att bestämma mig om jag ska börja i innebandy eller badminton?

min kompis ska börja i innebandy och hon undrar om jag också vill börja men jag vet inte för jag vill gå i båda men kan bara gå i en sport så jag ska prova båda sporterna men jag har spela dom på idrotten och båda är kul ,vad tycker ni?

Av cassandra larsson - 29 september 2011 16:07

hej i dag har jag varit inne i stan och provat linser, elr hur det nu stavas :D bra så att man kan se lite bättre nu då men det tog ett tag att få in dom, och det känns inte så skönt att ha dom i början men jag vänjer mig vid

de snart:D sen så har jag varit hos tandläkaren var närvös i början för jag skulle  ta en spruta men det gick bra det också.Jag hann tillbaka till sista lektionen  då hade vi  gympa och vi spela spökboll,nu är jag med Magda och vi ska väll snart gå ut ett tag.:D

Av cassandra larsson - 27 september 2011 16:48

hej nu är jag hos moster och äter glass och lånar datorn för min fungerar inte.Har kommit hem ifrån skolan trött som vanligt ,nej nu måste jag gå hem och göra läxor och jag kan inte kanske blogga så mycket  eftersom datorn inte fungerar.

Av cassandra larsson - 26 september 2011 20:06

Nu blir det tvsoffan ett tag och så ska man hinna med läxorna men får hur det går, om jag fick välja skulle man skippa alla läxor men det går ju inte skriver mer i möra

Av cassandra larsson - 26 september 2011 19:26

  hej jag är en 11 tjej som jämt nyss har börjat blogga.På fritiden drillar jag och är med kompisar och jag gillar även att rida men vi har ingen bil så det går inte.                                             


Här är lite om mig själv

jag bor i en lägenhet med min mamma,syster och dom två katterna min syster bloggar även det är hon som har hjälpt mig lite :P det är ju bra och                                           
                                                  
                                                 har nära till skolan så det är ju bra att man inte behöver gå så långt:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards