cazzy

Alla inlägg under april 2012

Av cassandra larsson - 18 april 2012 21:16

Hej sitter och tränar lite extra på läxorna. Har varit sjuk så har mke läxor. Jag har gjort engelskan och matten, och svenskan och läsläxan.I lör var jag mamma, mickan, tomas (mammas kille) regina (mickans kompis) i Ullared. Jag köpte massor av saker, jag köpte kläder,smink, lampa, tavlor och mke mke mer ^^.Jag funderar på att börja rida igen, har gjort det förut men har slutat och börjat, så har det hållt på hela tiden. Sitter och läser Nellies blogg http://nellieberntsson.se nu ska jag träna lite mer på läxorna hejdå :)

Av cassandra larsson - 11 april 2012 11:49

Hej idag blir det att va med Ronja, men först måste jag göra mig iordning. Siri  och moster var här förut, jag vakna genom att en hund satt på mig  . Saknar fortfarande Charlie, men och han hade nån sjukdom så var det bara bra för honom att han dog . Kan skriva lite mer sen när Ronja har kommit.  

Av cassandra larsson - 11 april 2012 11:49

Hej idag blir det att va med Ronja, men först måste jag göra mig iordning. Siri  och moster var här förut, jag vakna genom att en hund satt på mig  . Saknar fortfarande Charlie, men och han hade nån sjukdom så var det bara bra för honom att han dog . Kan skriva lite mer sen när Ronja har kommit.  

Av cassandra larsson - 9 april 2012 21:38

Hej har inte vart roligt idag.På morgonen så skulle jag ge marsvina mat och jag trodde att Charlie sov för han va i huset. Men sen lyfte jag på de, och såg att han var död   . Så vi la honom en en påse och en låda och så har vi "begravft" (stavning) honom. Han var bara 5 MÅNADER, så undrar  varför han dog. Jag vetinte om jag ska sälja pappan elr behålla honom, för tycker synd om han ska va ensam och vetinte om jag vill ha ett till marsvin. Jag önskar att jag fick säga hejdå till Charlie. Jag fattar inte varför han dog, han visade inte att han mådde dåligt och de syndes inte heller och han hade allt han behövde i en bur, hus, rent vatten, hö, grönsaker, en pappa och torrfoder. Och jag släppte ut dom nästan varje dag i mitt rum. Hoppas du har det bra där du är nu Charlie.

Av cassandra larsson - 3 april 2012 19:31

Hej har inte varit i skolan på två dagar för har feber och jätteont i halsen  . Har inte gjort så mke idag, har mest kollat på tvn. Kolla på ett program som hette djurpoliserna, de handlade om ett par hundar som hade blivit övergivna. De var jättesynd om dom för dom hade ingen mat elr vatten. Det var tre valpar och två vuxna hundar, alla dog   utom en valp. Fattar inte  hur man kan lämna djur sådär. För en timme sen kom Siri   för Nathalie skulle någon stans. Har tagit lite nya bilder på djuren, här kommer de. 




                                              




                         




                                 


         


                         

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards