cazzy

Alla inlägg under juni 2012

Av cassandra larsson - 28 juni 2012 13:29

Hej jag och mickan ska följa med våran moster till stan om en stund. Alva ska också med  , ska köpa en jättefin tröja om den finns kvar. Har 700kr såkan köpa mig lite kläder :).

Av cassandra larsson - 27 juni 2012 22:30

Hej vetinte om jag ska gå agility elr utställning med Skrållan? Men tror att man får inte gå i nån "hundsport" med dom förens dom är 18 månader? Jag kanske har fel? Aja nånting blire iaf, båda verkar väldigt roligt. Fast utställning gör man inte så mke i. JAG tkr att Skrållan är väldigt söt och fin. Hon har stamtavla också, tror att de skulle gå bra för henne i både agility och utställning.Men det är vad jag tror de. De är långt kvar tills 18 månader så har tid att tänka på de.



                                

Ajj

Av cassandra larsson - 27 juni 2012 16:19

Hej satt och hade en klubba i munnen och råka slå i den i en tand, så jag tappade en ganska stor bit av tanden  . Just nu sitter jag och har tråkigt med Ronja, för hon vill inte göra nånting. Har sagt massa saker men hon kan bara säga "jag vet inte" .

Av cassandra larsson - 27 juni 2012 00:20

Hej har ätit lite nudlar och läst i en tidning som heter "Julia". Jag köper en "Juliatidning" varje månad och just nu har jag 27 stycken  . Nu när jag satt och räkna dom så hittade jag ett borttappat brev jag letat efter jättelänge. De är min sysling Julia som jag skrivit med och vill inte skriva att jag hade tappat bort hennes brev,men nu hittade jag de och kan äntligen svara på de  .Det var såklart mellan en tidning  , brukar inte läsa dom gamla tidningarna så ofta, men de var tur att jag gjorde de med en nu. Nu ska jag nog se på en film, och det första jag ska göra imorn är att svara på brevet.

Av cassandra larsson - 26 juni 2012 20:34

Hej ska skriva om vad jag vill bli när jag blir vuxen. Jag skulle helst vilja jobba med djur. Men inte som veterinär för skulle inte klara av att operera djur elr avliva ett. Jag skulle vilja ha ett katt och hundhem. Där skulle hundar och katter som inte har nånstans att bo,elr blivit misshandlade, mm få bo. Där skulle dom få bo tills dom är friska och skulle kunna bli adopterade.




   Jag kan lika gärna skriva om min dag nu.


Jag har varit med Ronja och förrut gick vi till trulsen med Siri och Skrållan. När vi kom dit var de inte några folk där så dom fick bada lite. Sen när vi skulle gå hem så började de åska  , så Ronjas mamma kom och hämtade oss. Sen så har vi inte gjort så mke, i har mest pratat och just de vi har ju skaffat en blogg. Den skriver vi båda i och vi kommer skriva massor av skämt där. Bloggen heter http://skrattisar.bloggplatsen.se/, hoppas ni gillar den.

Av cassandra larsson - 25 juni 2012 20:09

Hej jag ska skriva om vart jag helst skulle vilja bo. Om bara jag fick välja så skulle de bli Göteborg. Elr lite utanför Göteborg. Jag vill bo där för man har större chans att bli de man vill och de finns fler jobb där en i Grums. Men det är inte bara för att det finns mke jobb där utan för jag tkr de är fint är och jag trivs inte i Grums för de är så litet.


Hinner inte skriva så mke mer om de för ska hjälpa mamma med tv:n för vi har fått en parabol och hon kan inte med hur man får på via play.

Av cassandra larsson - 25 juni 2012 11:59

Godmorgon, vakna för typ 5 min sen. Idag ska vi på 1-årskalas hos mitt kusinbarn, Grattis Linn. Så innan vi åker dit ska vi köpa en present till Linn. Vi ska köpa nått litet till Alva också (hennes storasyster). För avundsjuka ni vet. Nu måste jag göra mig iordning.

Av cassandra larsson - 24 juni 2012 20:45

Hej satt och spelade "The sims 3" och när jag hade byggt klart ett jättestort hus så stängde min dator av sig och inget sparades  . Vetinte vrf min datorn stänger av sig hela tiden? Jag hade strömsladden i så de kunde inte vara de. De händer rätt ofta att den stänger av sig när jag spelar sims och är inne på internet. Får ta och göra nått åt de nu, hatar min dator när den gör så!

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards