cazzy

Alla inlägg under februari 2012

Av cassandra larsson - 29 februari 2012 19:03

 Hej har varit enlång dag i da :). Gick te affären  förut med Ronja och vi tog med lilla Siri, vi skulle köpa jordgubbsglass till milkshakes som vi skulle göra och de var ganska varm i dag så glassen smälte lite :P    






                                                          




Sen när vi var hemma så börja vi att göra milkshakes, de var jättegott :D              . Sen gick vi ut ett tag och prata om olika saker        . Sen när vi kom in satte vi oss vid tv:n och så kom Mickan och sa konstigt att mamma sa att vi skulle laga spagetti till oss när det finns spagetti till knappt en talrik men vi fick dela på de och efter vi ätit så hittar vi ett helt nytt spagettipaket i skåpet    BRA LETAT MICKAN :) Sen gick  vi ut med Siri på en promenad       . Sen när vi kom in skulle Ronja hem och då gick ja och tog på mig en annsiktsmask :P     ha en bra kväll <3

Av cassandra larsson - 29 februari 2012 12:39

Hejj är med knäppisen Ronja :P.Sitter och pratar om olika saker, sen ska ja göra mig iordning och gå te affären :D. För att köpa jordgubbsglass till milkshakes. Sen till kvällen blir det att städa chinchis bur, inte så roligt men de är ett måste  . Efter det så kanske vi går ut ett tag?  

Av cassandra larsson - 28 februari 2012 22:16

                                                  
                

                                                  
                   en bild på siri som jag tog hemma hos moster <3                              

                                              


                                         

                                                  
                            

           






                                                  
                                              







                                                  
             

Av cassandra larsson - 28 februari 2012 19:25

Hejj har inte gjort mke idag. Är hos moster nu för mamma skulle följa med mickan till western ridningen idag. Så är hos är hos moster och gosar med världens sötaste hund Siri. Har tagit jättesöta kort på siri (hunden). Bilder kommer snart. Ikväll blir de "Big brother" :D de är så bra!!!! Ha en bra kväll <3

Av cassandra larsson - 28 februari 2012 10:48

hejj vakna kl 9 i morse "kul" .Men de ä en sak ja inte fattar, och de är om en tjej som är smal och har dom senaste kläderna och snyggaste örhängen och väskorna,  bli hon den som är populär fast hon är elak, och om de finns en annan tjej som som inte har dom senaste kläderna eller inte sminkar sig så är de den personen som blir mobbad fast hon är jätttesnäll. Det fattar inte jag, eller vad tycker ni? :P  

Av cassandra larsson - 27 februari 2012 23:54

                                                  
                                                  
                                                  
                               * Suger på skrivstil                                     

 * Har inge tålamod

 * Har svårt att behålla hemligheter

 * Har ett fult skatt :P

 * Tycker om komendier

 * Älskar att köpa kläder

 * Tycker inte om småkryp

 * Tycker inte om att läsa böcker så mke

 * Tycker om katter, hundar och chinchillor

 * Tycker inte om lakris                                            



 

:)

Av cassandra larsson - 27 februari 2012 19:10

Hejj igen har äntligen fått ordning på rummet, har varit på IKEA  och köpa möbler te rummet   tycker att de blev fin. I kväll blir det att kolla på  "Big brother" :) tycker inte att Hanna w ska vinna men vill inte att hon ska åka ut heller, för är så roligt att kolla på när hon bråkar med alla. Men hon säger vad hon tycker å de ä bra men ibland blir hon för mke. Här kommer en bild på de nya rummet hela syns inte då :P  

Av cassandra larsson - 27 februari 2012 13:12

hej i morse vakna ja vid kl 7 :( men somnade om och gick upp kl 9. Sen ringde julia och fråga om ja ville följa med till affären, för hon skulle köpa saker till nån mat och en prisent till hennes mamma som fyller år,GRATTIS  .Men först när julle kom så spela vi wii. Sen när vi var inne i affären skulle hon ha nån konstig krydda men hon viste inte hur den såg ut  , så de var bara att fråga nån. När vi gick hem så snöade de jätte mke så vårat hår var vitt, och nu är jag hemma så tror ja ska spela sims 3 nu   

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards