cazzy

Alla inlägg under november 2011

Av cassandra larsson - 27 november 2011 18:54


  

Av cassandra larsson - 27 november 2011 18:42

Hej nu har jag skreve min önskelista till mamma  :D  de här har jag önskat mig 




*top model

*pengar

*pysselsaker

*ett överkast

*familjen macahan box 3

*en ny mascara

*en väska till datorn

* en väska

Av cassandra larsson - 23 november 2011 16:51

Hej idag har jag haft kvartsamtal lika nervös som valningt men det gick så bra :D  imöra ska vi ha teater, :( uuh jag hatar att prata inför folk.Vi ska spela en pjäs med gustav vasa ja ska vara piga. Jag kan inte ta några kort för min mobil är helt cp men får fråga mickan om hon tar några kort:D

Av cassandra larsson - 3 november 2011 17:05

hej idag har jag varit till biblan med syster :D jag lånade lite filmer och mickan lånade en bok det fattar jag inte hon läser jämt jag tycker inte om att läsa:P  ända gången jag gör det är de i skolan Sen så hjälpte hon mig att översätta för jag skrev ett brev igenom datorn till pappa min, så då översatte hon på finska till mig <3 och snart ska jag följa med henne när hon rider. jag har ridit men det var ett tag sen men ska börja nu igen  mammma ska ringa och fixa det:P hejdå

Av cassandra larsson - 2 november 2011 21:38

Hejsan i dag har jag fått ett brev ifrån min sysling. Jag har ju berättat att jag bara har träffat min pappa en gång och det var i sommras, och nästa sommar ska jag följa med min pappas moster och hennes barnbarn som heter julia (sysling) och pappas moster var med i sommras och sa att hennes barnbarn skulle följa med, och att vi kunde bli vänner innan vi träffas till sommaren. Så idag fick jag ett brev av henne som det stog lite blandade saker och det var ett kort på henne och hon var jätte söt och hon är 10år jag lägntar till sommaren då får jag träffa julia.Det blir andra gången jag träffar pappa och första gången mina syskon och släkten i finland

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards