cazzy

Alla inlägg under maj 2012

Av cassandra larsson - 30 maj 2012 16:04

Hej är det bara jag som inte köpt avslutnings kläder? Igår var jag vid jättesten, och träffa våran nya klass. Vi fick kolla på klassrum som vi kanske skulle ha. Sen fick vi berätta om våran familj, mm. Våran lärare sa att om vi kan slå honom i schack innan 9:an så köper han en klass till den. Sen spelade vi vollyboll, brännboll. Det var jätteroligt

Av cassandra larsson - 29 maj 2012 17:12

Hej när jag kom hem ifrån skolan åkte vi till Alva (mitt kusinbarn) som fyller 4år idag, GRATTIS . Av oss fick hon en mylittelponny, som kunde prata. Hon fick också en rosa väska. Vi åt jordgubbs tårta, bullar och kakor. Kl 6 ska jag till jättesten, för vi ska få träffa våran nya klass och våra lärare. /Cassandra 

Av cassandra larsson - 28 maj 2012 20:07

  Hej har inte blogga på ett tag. I helgen var jag med Elin och Mathilda på fredagkväll, och i lör var jag med min syster och hennes kille ut med deras båt. Det är andra gången jag åker båt . Har inte vågat annars. Idag har det varit en vanlig skoldag (tråkig), på sv satt julia och hållde på med sitt pennskrin och jag undra vad hon gjorde, då sa hon att hon spela tempel run :). Hon hade mobilen i pennskrinet alltså (SMART JULIA HAR BLEVE DÅ :D). I ons var det språklärare hos oss, då fick vi ha 45min lektion i varje språk, men jag vetinte vilket språk jag ska välja . Tyska var lättast, spanska var tråkigt och svårt, och franskan var jättesvår. Det var jättesvårt att prata på franska, det är så konstiga uttal. Nu har vi fått hem Skrollan, det går jättebra med katterna fast att Skrollan jagar Lullan :/. Förut kom Nathalie och sa att hon skulle ta med Skrollan in på toaletten, sen kom dom ut och Skrollan hade en jättesöt rosa tröja på sig. Nathalie hade köpt den på öb. Kolla på "Big brother" igår och blev skitglad när Marcelo åkte ut :))))). Han skulle ha åkt ut för länge sen, för så som han var mot Annica var inte ok. Hoppas verkligen att Annica vinner hela skiten. Nu ska jag gå och duscha, sen blire "Big brother"!!!!!!!!!!!!:D. Bilder på skrollan kommer./ Cassandra

Av cassandra larsson - 14 maj 2012 15:55

Hej har inte blogga på jättelänge, har bara glömt bort det. Har varit i skolan, förra veckan fick vi våra klasslistor för 6:an. Jag blev ganska nöjd med den, jag hamna med dom jag ville. Förra helgen var jag på bio med magda, vi såg "Titanic" i 3D  . Längtar till nu på torsdag för vi ska skaffa hund då :)!!! Hon (hunden) blir 8 veckor imorgon, hon ska heta Skrollan (hahha), inte det finaste namnet då. Skrollan är "halvsyster" till Siri, dom har samma mamma men inte samma pappa. Vi har köpt hem saker till henne t.ex leksaker korg koppel mm. Imorgon blir det KANSKE cirkus, det beror om jag hittar nån att gå med./// Cassandra 

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards