cazzy

Alla inlägg under oktober 2011

Av cassandra larsson - 30 oktober 2011 10:31

Hej i fredags så var jag och några kompisar på spökfest. Vid ett ridhus man skulle gå i en mörk skog och så kunde det komma fram fullt av personer som var utkläda,  när vi var i skogen var kl 20-21 så det var ganska mörkt men det var jävla läskigt :D när vi kom ut ur skogen så var vi leriga ända upp till knäna och skorna var fulla av lera :( men imöra så ska jag och nåra till ut och gå :P vi kanske ska sova hos julia men vet inget än. Nu till  veckan blir det väl att åka till badhuset eftersom vi är lediga:D

Av cassandra larsson - 17 oktober 2011 15:59

hej idag har jag inte vart i skolan för är sjuk:/jag  har feber så hela dagen har jag spelat the sims3 och kollat på film :d kollade på young victoria den var sådär och så hjälpte jag till med maten vi  gjorde hemgjorda köttbullar och titti (moster)     kom till oss och åt  och nu sitter jag här och skriver hehe har inte mkt mer att skriva om :D

Av cassandra larsson - 13 oktober 2011 15:23

Hej! har komit hem ifrån skolan vi fick sluta tidigare idag för först så skulle vi göra massa gräjer och dom tre som blev färdiga först får bestäma en lektion på gympa och det var jag,julia och elisia som vannnnnnnnnnnnnnn!!!:D men efter det skulle vi köra körigömma(elr hur det stavas:P) och det ville nästan ingen så vi fick sluta tidigare:d på lördag kanske jag ska på dop sen efter det blir det marten ,har norge kartan tills i möra:( 

Av cassandra larsson - 9 oktober 2011 19:23

hej de var jätteroligt på kalaset:Di dag har jag varit med jennifer och ronja vi har varit med jennifer till affären för hon skulle fylla på sin mobile sen så har vi hjälpt henne att sälja jultidningar efter de kollade vi på en film hemma hos mig

Av cassandra larsson - 8 oktober 2011 09:56

hej sen ska jag på kalas hos celal (mosters kille) ja och mickan får kina mat:D också kommer mitt kusinbarn Alva som är 3år och hennes lillasyster lin alva är så himla söt,Nathalie kommer kanske med siri siri älskar barn så när hon träffar alva så blir hon tokig:P lägtar tills kalaset kanske tar bilder?

Av cassandra larsson - 7 oktober 2011 14:06

hej täckte berätta att jag bara har träffat min pappa en gång och de va i sommras han och hans moster kom till oss en dag han moster måste vara med för pappa min kan inte svenska när dom var här så pratade vi om olika saker de var så jävla roligt att få träffa honom och så fick jag veta att jag två syskon i finland som är 6 och 8 han som är 8 fyller år samma  dag som mig:Dsen så frågade han om jag ville komma till finland nästa sommar och träffa släkten de ville jag då men nu är jag inte lika säker för jag har bra träffat han en gång och jag kan inte finska så jag kan bra prata med hans moster som ska med och vi ska åka flygplan dit och de vill jag INTE men min syster säger att jag kommer ångra mig om jag inte följer med om jag skulle komma till finland så vill jag träffa honom mer

Av cassandra larsson - 5 oktober 2011 18:38

i möra får jag gå iväg till skolan :/känner mig lite bättre, det är både bra och dåligt :) men längtar till helgen men de gör väl alla kunde inte gå på innebandy träningen i dag:( men får gå dit på fredag jag har inte vart i skolan på två dagar så har jätte mkt läxor:( ja har eng,ordkun,matte,hundralappen men ordkunskapen kan ja:D nu ska jag gå och duscha kanske skriver sen. 

Av cassandra larsson - 4 oktober 2011 20:11

hej det blev "hanna montana the movie" den filmen är ganska bra men blir lite lång tråkig i bland,jag tycker om filmer som miley cyrus är med i som "the last song" första gången ja såg den så tyckte jag den var jätte bra ,jag gråt nästan i slutet när pappan dog:I har nån nått tips på nån film med  miley cyrus?

Presentation


Hej! Jag heter Cassandra och jag är 13 år,jag bloggar om mitt personliga liv, lite som en dagbok.I min blogg får du läsa om mig,mina vänner,familjen,skolan och en massa annat. Följ min blogg och säg vad just du tycker!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Är det här första gången du besöker min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards